Retourneren

Klantenservice Retourneren

producten retourneren

Je hebt 30 dagen de tijd om jouw bestelling gratis terug te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten terug. Zorg ervoor dat het product in originele staat inclusief verpakking aan ons geretourneerd wordt. Bij een gedeeltelijke retour worden de verzendkosten niet vergoed. 

Retour aanmelden en versturen

Je meldt je product(en) eenvoudig retour via de knop achter je bestelling in je account of door op onderstaande knop te klikken. Daarna volg je eenvoudig de stappen. 

Op de eerste pagina geef je aan welke producten je wilt retourneren. Let op: Heb je een reparatiepakket gekocht? Deze kan alleen in zijn geheel geretourneerd worden. Vink dan alle producten uit dat pakket aan. Het is niet mogelijk om losse producten uit het pakket te retourneren, omdat op deze pakketten een kortingspercentage van toepassing is.

Op de volgende pagina kies je de verzender en de verzendmethode die jou het beste uitkomt. Via de button in de laatste stap kun je direct het retourlabel of de barcode downloaden. Je ontvangt deze ook nog via e-mail.

Pak je retour daarna goed in en breng het naar het gewenste DHL- of PostNL-punt.

Wanneer we de producten in goede orde hebben ontvangen, storten we het betaalde bedrag binnen 14 dagen terug op je rekening.
Tip: bewaar je verzendbewijs. Hiermee kunnen we je verzending traceren als er iets misgaat.

Repair Care

REPAIR CARE HOME B.V. / EAZYFIX

VERZENDING

Wij krijgen hulp van Monta om je bestelling goed naar je toe te krijgen.

VOORWAARDEN

Wij zijn graag transparant over onze producten en diensten. Meer weten over onze voorwaarden?

Scroll naar boven